سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که حکمتی را نشر داد، با آن یاد می شود . [امام علی علیه السلام]

فرهنگی سیاسی اجتماعی

علی مطهری و فرزندان هاشمی
مطهری 1379: اینکه اینها بیایند در اکثر مراکز حساس اقتصادی مسلط شوند، این چه دلیل موجهی دارد؟ مثلا در وزارت نفت آنجایی که باید معاملات مهم انجام شود حتما باید از نزدیکان ایشان باشد؟ مطهری 1388: تا زمانی که چیزی در دادگاه صالح اثبات نشده است، نباید آن را به صورت یک امر مسلم از یک رسانه خصوصا رسانه‌ ملی اعلام کرد.
  

یاد امام بخیر که سالها پیش گفت "ملاک حال فعلی افراد است". بخشهایی از سخنان علی مطهری در سالهای 1379 و 1388 را یادآوری میکنیم تا تغییر در تفکرات و یا در بیانات او را ملموس تر حس کنیم و در آخر قضاوت را به خوانندگان وا میگذاریم.
*1379
بعد از جنگ و در دوران سازندگی واقعا اشکالات غیرقابل توجیهی به‌وجود آمد که البته همه آنها را نمی‌توان متوجه آقای هاشمی دانست.
به عقیده من در دوره سازندگی آزادی بیان به اندازه کافی وجود نداشت و در نتیجه بسیاری از تخلفات مکتوم می‌ماند مثل قتل‌های سیاسی که بعدها معلوم شد کسی از آن خبر نداشت.ورود و دخالت اقوام رییس‌جمهور(هاشمی) در تمام شئون سیاسی و اقتصادی واقعا درست نبود.
*1388
علی مطهری با انتقاد مجدد از سخنان رئیس‌جمهور در مناظره تلویزیونی با میرحسین موسوی که پرسش هایی را درباره ثروت میلیاردی برخی فرزندان آقای هاشمی عنوان کرده بود، مطرح کردن این سخنان در مناظره تلویزیونی را وسیله‌ای برای افزایش آرا خواند.
*1379
اینکه اینها بیایند در اکثر مراکز حساس اقتصادی مسلط شوند، این چه دلیل موجهی دارد؟ مثلا در وزارت نفت آنجایی که باید معاملات مهم انجام شود حتما باید از نزدیکان ایشان باشد؟
*1388
تا زمانی که چیزی در دادگاه صالح اثبات نشده است، نباید آن را به صورت یک امر مسلم از یک رسانه خصوصا رسانه‌ی ملی اعلام کرد
*1379
تا یک حدی این استدلال (استفاده از نزدیکان در برخی پست ها بدلیل اطمینان و اعتماد آقای هاشمی) قابل قبول است. مثلا اینکه پسرشان رییس دفترشان باشد.ولی حالا حتما باید "کیش" هم "دست اینها" باشد؟ وزارت نفت هم "زیر نفوذ اینها" باشد؟ فلان کارخانه خودروسازی هم "مال اینها" باشد و انحصار صادرات فلان محصول "در اختیارشان" باشد؟ اینها هم توجیه امنیتی دارد؟اینها را که دیگر نمی‌شود براساس مصالح ملی توجیه کرد...
*1388
نحوه بیان من فرق می‌کرد!
من گفتم باید اتهاماتی که درباره‌ی فرزندان آقای هاشمی مطرح است روشن شود، اما این اتهامات را به عنوان جرم مسلم بیان نکردم.
من گفته بودم به طور کلی فرزندان رئیس جمهور نباید در کارهای بزرگ اقتصادی دخالت کنند چون هر مقدار هم که پاک باشند شایعه برایشان درست می شود.
*1379
خب، وقتی یک خانواده‌ای اینقدر دست‌شان در امور اقتصادی و قدرت سیاسی باز باشد، کم‌کم جسارت پیدا می‌کنند و متعرض امور مقدس هم می‌شوند. مثلا دختر ایشان به چه مجوزی باید آزاد باشد که احکام اسلام را به راحتی زیر سوال ببرد؟
خب این خانم در آن روزنامه‌ای که داشت خیلی راحت نوشت چرا باید دیه مرد دو برابر زن باشد یا چرا حکم اثر چنین و چنان است؟
اصلا باب حمله به مقدسات از آن موقع باز شد و اینها فسادهایی بود که از آن وقت جان گرفت و در جامعه گسترش پیدا کرد.
*1388
این سخنان من امور ثابت شده بود چراکه خانم فائزه هاشمی در روزنامه زن به برخی از احکام اسلامی حمله کرده و آنها را زیر سئوال برده بود.این موضوع امر مسلمی بود که حتی خود آقای هاشمی هم از آن ناراحت بودند و با توقیف آن روزنامه موافق بودند . به هر حال صرف اتهام زنی نبود.
*1379
متن سخنرانی (آقای منتظری) خیلی سخیف بود.بالاخره ایشان به تصریح حضرت امام (ره) صلاحیت کار سیاسی ندارند و حرف‌هایشان هم در این امور اصلا اعتبار ندارد، منظور من این بود که ما نباید جوری با ایشان برخورد کنیم که باعث سوءاستفاده دشمنان و اطرافیان ایشان که انسان‌های ناسالم و ناصالحی هستند، بشود. ما باید بزرگوارانه از کنار برخی کارهای آقای منتظری بگذریم. بالاخره عمر ایشان که عمر نوح نیست، تمام می‌شود! بهتر است سکوت کنیم در برابر کارهای ایشان تا غائله برای کشور درست نشود .می‌شود عاقلانه‌تر از کنار رفتار ایشان عبور کرد تا مشکلی درست نشود
*1388
در ملاقاتم به آقای منتظری گفتم که اگر شهید مطهری زنده بود اتفاقاتی چون عزل شما روی نمی‌داد.اگر شهید مطهری زنده بود آقای منتظری قائم مقامی رهبری را نمی‌پذیرفت چرا که او شهید مطهری را همانند برادر بزرگتر و اصلح می دانست.اما با فرض اینکه آقای منتظری قائم مقام هم می‌شد، نفوذ شهید مطهری در امام(ره) و آقای منتظری نمی‌گذاشت که اوضاع به این سمت کشیده شود و خیلی از حوادث دیگر پیش آید




رهروان شهادت ::: پنج شنبه 88/12/27::: ساعت 11:18 صبح

حالا که چهارشنبه سوری هم نشد؛ پس پنج شنبه آخر سال !

خط و نشان کشیدن های موسوی و رهنورد و تلاش آنها برای روحیه دادن به هواداران خود پس از حضور میلیونی مردم در 9 دی و 22 بهمن ، به بهانه شب چهارشنبه سوری هم با اقبال چندانی حتی از طرف حامیان وی مواجه نشد و این مراسم طبق روال سال های گذشته با آتش بازی و انفجار مواد محترقه و البته تعدادی مجروح از سوانح سوختگی به پایان رسید.

به گزارش رجانیوز در حالی که موسوی با تاخیر چند روزه در واکنش به حضور بی سابقه مردم در 22 بهمن و با هدف روحیه دادن به هواداران مایوس خود، این حضور را اجباری و متشکل از کارمندان دولت خوانده بود، با خط و نشان کشیدن جدیدی، موضوع چهارشنبه سوری و حضور هوادارن خود در این مراسم را به عنوان مرحله بعدی جنبش اعتراضی خود! عنوان کرده و از آنها خواسته بود تا "جشنواره نور علیه تاریکی!" را ساماندهی کنند.

در همین حال رهنورد نیز که خود را عروس آذربایجان می داند و موسوی وی را روشنفکرترین زن ایرانی خواند، در اظهاراتی از هواداران خواسته بود تا در این روز به جنبش اعتراضی خود دست بزنند اما گزارش های دریافتی رجانیوز از خبرنگاران خود در سراسر کشور حاکی از اجرای روال عادی این برنامه در شهرهای مختلف کشور است.

این بی توجهی به بیانیه های موسوی و همسرش با وجودی صورت گرفت که همزمان با این روز موسوی در دیدار با حزب غیر قانونی مشارکت و کروبی با انتشار مصاحبه ای، سعی در فضاسازی برای مصادره مراسم چهارشنبه سوری به نفع جریان فتنه داشتند.

اما شواهد حاکی از آن است که این بی توجهی به بیانیه ها و تلاش های تبلیغاتی سران فتنه سبب شده است تا رهبران این جریان برای تجدید روحیه هواداران خود دست به دامان مناسبت‌های دیگری بشوند چنانکه موسوی از 25 خرداد و سایت ضد انقلاب بالاترین از روز پنجشنبه را برای برگزاری برنامه هایی در هواداری از سران فتنه پیشنهاد داده اند.

به نظر می رسد بحران سرخوردگی بدنه، اصلی ترین دغدغه این روزهای سران فتنه است به نحوی که رهبران فتنه از هیچ کوششی و فضاسازی تبلیغاتی برای تجدید روحیه یاران خود دریغ نکرده و از مناسبتی به مناسبت دیگر نقل مکان می کنند!




رهروان شهادت ::: پنج شنبه 88/12/27::: ساعت 10:21 صبح

خبرگزاری فارس: سایت‌های ضدانقلابی که در جنگ نرم از ملت ایران شکست خورده‌اند اخیراً به دروغ‌پردازی نسبت به فرماندهان دفاع مقدس روی آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت‌های ضدانقلابی اخیراً نسبت به سردار اسماعیل قاآنی از فرماندهان سلحشور دفاع مقدس و از چهره‌های ماندگار کشور که در کارنامه خود سابقه فرماندهی لشگر پنج نصر و تیپ 21 امام رضا (ع) را دارد، به دروغ‌پردازی روی آورده‌اند.
سایت‌ها در دروغ‌ پراکنی خود مدعی دستگیری فرزند وی با عنوان دانشجوی مهندسی برق شده‌اند و نوشته‌اند که نامبرده در تجمع‌های ضدانقلابی دستگیر شده است.
این در حالی است که فرزندان این سردار دفاع مقدس در سن خردسالی و نوجوانی بوده و هیچیک حتی دوره دبیرستان را نیز به پایان نرسانده‌اند. فرزندان نوجوان و خردسال ایشان از حفاظ قرآن و دلبسته به نظام اسلامی هستند.
سایت‌های ضدانقلابی از اتهام‌زنی به سرداران دفاع مقدس و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک شگرد تازه در جنگ روانی خود روی آورده‌اند و در موردی دیگر چندی قبل ادعای دروغ و مشابهی را درباره فرزند علی لاریجانی مطرح کرده‌ بودند. به نظر می‌رسد شکست‌های پی‌درپی دشمن در جنگ نرم، این سایت‌ها را به گسترش شایعات دروغ و اخبار نادرست کشانده است.
انتهای پیام/ر




رهروان شهادت ::: پنج شنبه 88/12/27::: ساعت 10:18 صبح

اشراف اطلاعاتی همه جانبه سپاه در حوزه سایبری تداوم خواهد داشت

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از پیام قدردانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه اقدام پاسداران حریم امنیت کشور در انهدام شبکه های جاسوسی امریکاییها و ضد انقلاب در فضای سایبری و اینترنت تشکر و سپاسگزاری کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: تردیدی نیست که بصیرت، بیداری و دشمن شناسی ملت رشید و عظیم الشأن ایران اسلامی و منویات و رهنمودهای حکیمانه و گشایش گر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) در مصاف هوشمندانه و مقابله مقتدرانه با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب پشتوانه ارزشمند و توانمند سازی است که سپاه و پاسداران حریم امنیت را بر آن داشته تا با حضور دائمی و تلاش شبانه روزی در عرصه های دفاع از آرمان ها، ارزشها و دستاوردهای انقلاب و نظام، نقشه ها، سناریوها و ترفندهای کینه توزی و خصومت ورزی بیگانگان و معاندین قسم خورده ایران عزیز را خنثی و افشا نمایند.
این اطلاعیه در پایان آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از حمایت صادقانه نمایندگان محترم و انقلابی مجلس شورای اسلامی ، به ملت غیور و شجاع ایران اطمینان می دهد، اشراف اطلاعاتی همه جانبه و کنترل مستمر عرصه های فعالیت بیگانگان و ضد انقلاب داخلی و خارجی ـ بویژه در حوزه فناوری اطلاعات و فضای سایبری، راهبردی است که به مثابه فریضه ای مقدس فراروی خود قرار داده و در این راه خطیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.




رهروان شهادت ::: پنج شنبه 88/12/27::: ساعت 10:17 صبح

ازیک منبع آگاه درمورد شهرباغبادران درشب چهارشنبه سوری سؤال کردیم  ابراز داشتند مشکل خاصی درشهر وجود نداشت وشهر درآرامش کامل به سربرد ایشان درادامه صحبتهای خودشان بیان کردند دریک عملیات مشترک بین نیروهای بسیج وکلانتری شهر باغبادران وباهماهنگی کامل بادادگستری این شهر چند پارتی شبانه شناسای شده ودر یک زمان همه افراددستگیر وتحویل مقامات قضایی شدند اطلاعات بیشتر این اتفاق را بعدا به سمع ونظرشما میرسانیم .

 

                              .

 

 

 

 

 




رهروان شهادت ::: چهارشنبه 88/12/26::: ساعت 12:3 عصر

   1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :144891
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<